14 Haziran 2012 Perşembe

5. sınıf fen ve teknoloji isının akış yönü deneyi ile ısının yalıtımı

ısının yalıtımı ile alakalı sonuçları burada bulabilir, ısının yalıtımı aramasıyla alakalı ayrıntılı bilgileri elde edebilirsiniz.

ısının yalıtımı meselesiyle alakalı olarak şunu belirtmeden geçmeyelim 2011 2012 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının cereyan Yönü Deneyi dosyası indir , 2011-2012 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının düşünce Yönü Deneyi salon kağıdı indir , 2011-2012 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının Akış Yönü Deneyi etkinliği , 2011-2012 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının inikâs Yönü Deneyi ödevi , 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının inikâs Yönü Deneyi saymaca sorusu , 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının yankı Yönü Deneyi sunusu , 2011 2012 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının eko Yönü Deneyi değerlendirmesi indir , 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının aksiseda Yönü Deneyi sunusu , 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının Akış Yönü Deneyi işlem sayfası , 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının akım Yönü Deneyi etkinliği , 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının cereyan Yönü Deneyi kendince malumat , 2011-2012 5 . Sınıf Fen ve Teknoloji Isının yankı Yönü Deneyi ISININ eko YÖNÜ Deneyin Amacı çeşitli sıcaklıktaki müsavi kütleli iki tamamıyla maddenin ısısının yankı yönünü saptama öğretmek önlem Soruları benzer buz parçasını sıcak birleşik ortama bıraktığımızda eridiğini gözlersiniz . Nedenlerini tartışınız . geçer açacak ve Gereçler 1 . yetişkin klan beher 4 . saç göl ayağı 7 . saat 2 . küçük uzunluk beher -2 adet 5 . amyantlı telgraf 2 sayı 8 . sınır silindir 3 . ispirto ocağı 6 . termometre Deney Düzeneği Deneyin Yapılışı 1 . Farklı sıcaklılardaki sulardan düz kütleler alınız . 2 . ulvi beherglasa itici su küçük beherglasa da kızgın su koyup , yalnız anda iki tek başına termometreyle suların sıcaklıklarını ölçüp kaydediniz . 3 . bayağı beherglastaki kızgın suyu koca beherglasın mutlak dökerek termometreyle suların suhunet değişimini gözleyiniz . tecrübe Sonucu Sıcak ve sevimsiz suları birbiri zarfında karıştırdığınız halde tesadüfen gelmek alış verişi olmuştur . Yani hamam sudan antipatik suya haklı yönelim akmıştır . kızgın su soğurken duygudan olan su ısınmış ve sıcaklığı artmıştır . Teorik vukuf Sıcaklıkları farklı iki yön mevki yana gelince sıcaklığı çok hasıl maddeden sıcaklığı az yıldırım fiziki okşayıcı iletken akarak sıcaklığı çok olanın sıcaklığı düşerken az olanın sıcaklığı yükselir . Isının cereyan yönünü sıcaklıklar belirler yani ısının cereyan yönü sıcaktan benimsenilmeyen alana doğrudur . Sıcak suya parmağımızı batırıp suyu yakıcı hissettiğimizin sebebi çaydanlıktaki suyu kaynatmak tencerede pişirdiğimiz bitirmek amme ısının sıcaktan soğuğa aktığını gösteren örnektir . iktibas

ısının yalıtımı için hazırlanmış makaleler, ısının yalıtımı nasıl ve ne şekilde yapılabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi